Don't forget to be awesome

Träningsvärk

2015-03-15 // 10:46:00 // Allmänt
Igår vaknade jag med en jätte bra inställning. Vaknade drack och kände för kaffe samt att gå ut och springa. Jag har vart helt insatt med att försöka förbättra min kondition. Men innan var jag och kollade på min lille brors match. Skit duktiga är dom. Han spelar med nummer 10 på ryggen. Dom körde mot ett lag som kom från Bo och vann med 4-0. Min lille bror gjorde ett mål och två assister samt fick han en dunderboll i skallen. Det började blöda från näsan jätte mycket och hans öga är fortfarande lite svullet. Men han vilade några minuter,väntade på andra halvlek och var igång igen. Måste bara nämna att hans lag kamerater älskar mitt pep. Förutom att jag kan skrika fel namn då och då hahah. Men vi åkte hem med bilen efter det och beställde hem lite pizza. Sen var vi då ute och sprang. Så sjukt jobbigt var det men inget slår känslan efteråt. Vi sprang från jordbro till Handen. Laddade också med massor av intervaller och utfallsteg,höga knän mm. Idag ska jag nog bara jogga lätt för att få bort träningsvärken.


Våren är verkligen häär ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback