Don't forget to be awesome

Godmorgon

2015-03-12 // 06:44:05 // Allmänt
Hej godmorgon på er alla.
Jag har inte bloggat nårt på ett tag nu eftersom  jag har vart sjuk och inte gjort nåt annat än att ligga i min säng haha. sadly enough. Men jag gick till skolan i tisdags lät som en kråka. Vi hade ett matte prov och hatar att göra matte proven i efterhand så tvingade mig själv till skolan. Mår mycket bättre nu i allafall. Igår var jag ute med en kompis efter skolan. Vi tog en promenad runt vilket var vääldigt skönt. Sen gick vi hem till henne och kolla film och mest chillade. Nu måste jag vakna extra tidigt än jag brukar på torsdagar med tanke på att jag har sovmorgon men har ett franska prov imorgon som jag måste plugga in. Åh tur att det är fredag imorgon.
Ville bara säg att  jag var back on track! skriver snart igen ses // Divine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback