Don't forget to be awesome

Helloo

2015-03-06 // 18:35:23 // Allmänt
Mamma och pappa ska iväg på bröllop nu. Skulle igentligen ut men mamma ville att alla vi skulle vara hemma. Men det blev ett bra sätt för mig att plugga. Har en hel del läxor och prov dom kommande veckorna. Idag i skolan var det en drama rik dag om man säger så hahah. Hela skoldagen gick jätte snabbt och efter skolan stack jag och Fidan ner till Eken. Satt mest och snackade med andra tjejer där haha. När jag väntade på tåget med fidan ville min syster att jag skulle möte henne i centrum. Så vi var där ett tag och sedan åkte vi hem. Just nu är det en gäst hemma hos oss. Han har tydligen känt mig enda sen jag gick på alla fyra och började utveckla min kärlek för jordnötter haha. Kommer inte alls ihåg honom. Men måste börja plugga nu så vi hörs senare. // Divine




Kommentarer
Linn

Hej eftersom ni har gjort en blogg tillsammans så undrade jag om vad ni betyder till varandra är ni bästa vänner

Svar: hej! vi tänkte att vi svarar den här kommentaren i ett inlägg. så klicka in här väldigt snart
twiiniiz.blogg.se

2015-03-06 | 19:34:00
bella

fina :)

Svar: Tack
twiiniiz.blogg.se

2015-03-07 | 14:32:05
Bloggadress: http://ciaobellaaa.blogg.se
Nicolina

ni har så fint hår!

Svar: Tack så mycket!
twiiniiz.blogg.se

2015-03-07 | 20:37:54
Bloggadress: http://nyheter24.se/modette/itgirls/nicolina/
Ellen

Härliga bilder :)

Svar: Haha toahäng i skolan varje dag
twiiniiz.blogg.se

2015-03-08 | 12:10:22
Bloggadress: http://ellengrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback