Don't forget to be awesome

Skola

2015-03-02 // 18:05:58 // Allmänt
Idag var den första skoldagen avklarad. Inte så hemskt som man trodde faktsikt. Vi hade även hålltimme från träslöjden så det var ju nice. Vi var mest i Eken. Jag testade även på biljard och spelade kort så det va kul.
Hahah alla märkte den lilla förändringen jag hade gjort på mina ögonbryn lite kul faktiskt trodde inte nån skulle märka något. Vi har prover satta i schemat. Matte prov nästa vecka på tisdag,No prov 30 mars, Svenska inlämningsupgifter. Den delen av skolan har jag absolut inte alls saknat! :( sjukt tråkigt. 
Just nu sitter jag med Fourfiveseconds i lurarna. Ska nog plugga matte snart sen fysik. Fattade verkligen 0 på dagens lektion. hahah önska mig lycka till // Divine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback