Don't forget to be awesome

Nämen Hej!

2015-01-03 // 20:53:27 //
Hej allihopa! Det var länge sen jag la upp nåt här som Divine så har vi tappat blogglusten lite men hoppas det kommer tillbaka så att vi inte känner oss tvugna att skriva. Men gott nytt år! Nu är det 2015, tänk er vad snabbt 2014 gick förbi. Men nu är det 2015 och detta året kommer blir bättre än förra. Jag har lärt känna så många nya människor. Vi har haft glada, hajpa, ledsna, arga mm. Dagar. 
Men ja... om 5 dagar börjar skolan aka. Helvetet men en sak som jag är exalterad av är att vi kommer få datorer som vi får ta med hem och sånt, jag kommer kolla på så många filmer omg och sen kommer jag inte behöva leta efter väggkontakt för att ladda min mobil jag kan ladda genom datorn. När skolan börjar kommer vi ha elevens val också så de som vill praoa kan göra det, de som vill va kvar i skolan kan göra det och välja nåt ämne, jag ska välja idrott och jag tror Divine ska också göra det. 
Jag vet inte om jag ska bli glad eller ledsen över att skolan börjar för jag saknar mina vänner där också :(
Idag ska jag och Divine dygna så vi kanske kan skriva då så ses kanske sen 
//Fidan
Ps. Snälla kolla på den där killen. 
En tyst minut för hans snygghet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback