Don't forget to be awesome

Längesen

2015-01-02 // 00:22:40 // Allmänt
Det var ett tag sen det kom upp nåt här men tror vi har tappat blogglusten lite. Men jag är tillbaka 😎. Sent Gott nytt år på er förresten! Asså åh 2014 har vart det bästa året måste jag erkänna. Det har hänt så mycket och jag har fått lära känna så många nya människor. Kommit närmare med folk jag aldrig skulle kunna tro jag skulle va vän med. Stått ut från att vara den pinsamma tysta tjejen med noll självförtroende och faktiskt kunna vara stolt över mig själv! Okej är fortfarande pinsam osv men det har bara blivit nåt jag har skrattat bort. Har vart så glad hela 2014. Lite miss då och då men hur ska man veta om nåt är roligt när man aldrig har vart med om nåt tråkigt? 😌.  Hoppas 2015 blir lika bra om inte bättre! Skolan börjar om 7 dagar like whaat? Lovet hat gått så sjukt snabbt och är faktiskt ganska taggad på träffa alla människor igen. Hoppas ni har det bäst! // Divine ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback