Don't forget to be awesome

Längesen♡

2015-01-21 // 21:04:15 //
Hejhej!
Det var jätte länge sen vi skrev nåt här men skolan har börjat och vi har massor med prov och läxor att göra.
Idag hade vi halvdag eftersom några hade utvecklingssamtal medans några andra hade i måndags som jag själv och idag skulle Divine ha.
Och idag är jag så taggad eftersom vi ska få datorer imorgon på Svenska lektionen, även om dom inte är värsta mac datorerna eller sånt så är jag väldigt glad och tacksam att skolan försöker få våran skoldagar mer lättare. 
Vi ska få Lenovo Chromebooks, de är speciell gjorda för skolor och elever haha är så desperat att har kollat på massor med videos på youtube om datorn, hur den fungerar, ser ut, om den funkar bra eller inte. Men det ända som jag kräver är att den ska vara snabb och bra ljusstyrka men tyvärr har den liten minne men man kan köpa och sätta in själv hur många GB man vill ha, kommer kolla på massor med filmer där, så kan man ladda sin mobil på den bara man har sladden så kopplar man ena ändan på datorn och and i mobilen. Så jag tror att vi kommer uppdatera lite mer när vi får våra datorer och så ska vi byta designen tror jag, får se. Men nog om datorn.
Har verkligen brist på sömn sover sent och vaknar sent så kommer försent till skolan men idag så kom jag i tid! Jag vet! Jätte ovanligt men jag vill verkligen ta tag i skolan och plugga hårt för jag vill inte kasta min framtid iväg bara för att jag inte tycker plugga är kul, det är inte många som gör det men de pluggar iallafalm som Divine. Hon är verkligen en A elev, har jätta bra betyg och pluggar varje dag och går på cheerleading på topp nivå men klämmer pluggningen in i sin schema iallafall (men hon har tagit paus lite så att hon kan hänga med vänner lite) är verkligen stolt över henne. 
Men nu får det vara nog så ses vi nästa gång
Hejdåå
//Fidan♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback