Don't forget to be awesome

Hej!

2015-01-21 // 21:18:37 // Allmänt
Det var längesen det skrevs nåt här. Har haft ett helt underbar början på året! Ny års löftet är inte brutet än så länge. Imorgon får vi våra datorer som vi ska använda i skolan. Det ska bli roligt att kunna arbeta på ett nytt sätt det blir annourlundare undervisning med dom. I överlag har det vart jätte fint med snö och så med snälla kan bara inte värmen komma än? Det är så sjukt kallt och seriös ramlar hela tiden. Riskerar mitt liv för att gå till skolan och det ända jag räddar när jag ramlar är självklart min mobil hahahah. Imorgon har vi vikarie i svenskan vet inte direkt hur det kommer gå. Varför elever är så uppkäftiga mot vikarier har jag aldrig någonsin vetat. Min teori är dock baserad på att ifall vikarien kommer in och ska sedan bestämma och leka mentor, börja snacka om hur mycket respekt han förtjänar för han har jobbat länge på skolan är det många som vill testa en. Se hur långt de kan gå. För oftast när de mer presenterar sig är chill,sköna säger vad vi ska göra och släpper oss i tid osv är man liksom snäll tillbaka automatiskt. Imorgon blir det vanlig skoldag utom att de inte blir någon sovmorgon :( 
Men vi slutar tidigare så det är ändå chill. Hoppas ni har en bra dag // Divine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback