Don't forget to be awesome

Wonderland

2015-02-26 // 13:23:22 // Allmänt
Det är en sån sjukt fin väder ute. Solen är uppe och snön är nästan helt borta! Hoppas detta vädret håller sig så vi slipper ha nån mer snö. Har inte fått mycket gjort alls idag. Ska nog snart fixa se mig och gå ut. Man måste ju passa på med ett sånt fint väder. Jag behöver verkligen ett nytt puder! Min favorit är helt slut. Men jag ska köpa en ny sån. Jag använder puder ist för foundation för min hund reagerar negativt på foundation. Pudret jag har haft och kommer köpa om är deras Mac studio fix. Den är hel grym! // Divine
 
 

Kommentarer
♫♪ sandra

nice!

Svar: Aa älskar Mac :)
twiiniiz.blogg.se

2015-02-26 | 17:44:21
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
Daniella

Hej! Fin blogg

2015-02-26 | 21:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback