Don't forget to be awesome

Too much information

2015-02-19 // 22:48:00 // Allmänt
 
1. Vad har du på dig?
Pyjamas
2. Någonsin varit kär?
Nä, men crushes har jag såklart haft
3. Någonsin haft en jobbig breakup?
Haha den här saken har en rolig historia bakom sig men nej
4. Hur lång är du?
Jag är 1,63m
5. Hur mycket väger du?
Senast jag mätte mig var jag 53 men det var i 7an
6. Några tatueringar?
Haha nä men skulle jätte gärna ha
7. Några percingar
Om de 2 hålen i öronen räknas 
8. OTP
Divine och Justin såklart
9. Favorit program
Teen Wolf och en utländsk serie haha
10. Favorit Band
Har tyvärr inte
11. Någoting du saknar?
JA OMG, jag saknar Lidl har inte vart där i typ 3 dagar
12. Favorit låt?
Ayo - Chris Brown ft. Tyga
I don't mind - Usher ft. Juicy J
Worth it - Fifth Harmony
Studio - Schoolboy Q
Party Girls - Ludacris
Don't be gone too long - Ariana Grande ft. Chris Brown
Jealous - Nick Jonas
13. Hur gammal är du?
Jag är 14 år fyller 15 i april
14. Stjärntecken
Väduren
15. Något du letar efter hos en partner?
Lojalitet
16. Favorit motto ?
Beauty is nothing without brains
17. Favorit skådespelare?
Selena Gomez haha
18: Favoritfärg?
grå, vit och blå
19: Hög eller låg musik?
Beror på
20: Vart går du om du är ledsen?
Haha det finns inget speciellt ställe jag går till
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha?
40min - 1h
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? 
Halv timme men om jag ska äta så är det 50 min
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? 
24: Turn on? 
Käkben, abs, bra personlighet osen badass fast inte krim aktigt
25: Turn off? 
Äcklig personlighet och ohygienisk 
26: Anledningen till att du började blogga?
Tycker att det är kul att läsa de så tänkte why not 
27: Rädslor? 
Har märkt att jag är höjdrädd osen insekter också
28: Senaste saken som fick dig att gråta? 
Personligt
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? 
Till Divine när hon hjlpte mig med NO pluggandet haha det var typ 1 vecka sen
30: Meningen bakom ditt blogg-namn? 
Jag och Divine tänkte att vi har så gemensamt så vi nämnde oss Twiiniiz
31: Senaste boken du läste? 
Läser böcker i internet, i en app som kallas Wattpad, men den hette Catching Jordan
32: Boken som du förtillfället läser? 
Heartbreaker
33: Senaste programmet du såg? 
En utländsk serie
34: Senaste personen du pratade med? 
Min mamma
35: Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? 
Det var en gruppchatt så vet inte riktigt
36: Favoritmat? 
PIZZA & TACOS & KEBAB & LIDL MAT
37: Plats du vill besöka? 
USA
39: Är du kär?
40: Senaste gången du blev förolämpad? 
Idag av Divine hon kalla mig bitch
41: Favoritsmak på godis?
Choklad
42: Vilka instrument spelar du?
Inga haha
43: Favoritsmycke?
Mina runda "diamant" örhängen
44: Senaste sporten du spelade? 
Något i idrotten var det
45: Senaste låten du lyssnade på? 
Don't be gone too long - Chris Brown ft. Ariana Grande
46: Favorit raggningsreplik? 
I wish I was a toilet paper so that I could touch you butt
47: Har du använt den någon gång?
Hahah på skoj 
48: Senaste gången du var med någon? 
För nån timme sen med mina 2 vänner vi träffades i pendeltåget
49: Vem borde svara på de här frågorna nu?
Everyone who wants to
//Fidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback