Don't forget to be awesome

Nicki Minaj Konsert

2015-02-26 // 07:53:00 // Allmänt
Hej alla!
Har ni hört talas om Nicki Minaj's konsert den 16 mars i globen? Hon kommer hit till Sverige.
Hon kommer att sjunga sin senaste album The Pink Print och den är gudomlig! Alla låterna är bra och min favorit är Only - Nicki Minaj, Drake, Lil' Wayne. Älskar den låten.
Men i konserten kommer det vara en gäst och det är TREY SONGZ han är grym! Verkligen.
Jag vet inte om jag ska till konserten eller om jag får men hoppas verkligen för jag älskar henne!
Mina favorit artister Nicki Minaj och Ariana Grande älskar de verkligen.
Vilka är era favoriter?
Skriv gärna i kommentarerna 
Så ses vi puuuss //Fidan
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Louise

Åh vad kul! Nicki Minaj är så bra ju!

Svar: Jag vet! Hon är grym!
twiiniiz.blogg.se

2015-02-26 | 10:25:14
Bloggadress: http://louiseamanda.se
Pauline

vad roligt! :D

Svar: Ja, verkligen :)
twiiniiz.blogg.se

2015-02-26 | 17:30:26
Bloggadress: http://lillafrokenhurtig.blogg.se
Jessica albertsson

Hej ! Hur kan ni ha så bra blogg ni borde bli kända ni börjar bli mina förebilder asså ni är bättre än misslisibell kan jag få skicka post hem till er älskar er såå mycket omg ❤️❤️❤️❤️

Svar: heej åh vad glad man blir! skulle vara roligt att lära känna dig skriv till oss på kik Divines kik :divinekimumba & Fidans kik: justfidan
twiiniiz.blogg.se

2015-02-26 | 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback