Don't forget to be awesome

Fun Stuff

2015-02-25 // 18:31:00 // Allmänt
Heej!
 Igår så kollade jag och lille brorn på Honey 2 för typ 10:e gången. Som vanligt slutar det med att vi försöker dansa som dom. Så jag och han försöker lära oss dansen till låten.Set it on fire och I'm so fly. haha kulkul.
Jag var på tryckeri med pappa eftersom han skulle trycka ut några affischer. Efter det hämtade vi syrran på dagis. Nu ska jag bara chilla med favroit godisarna och kolla på min älskade serie The originals & Pretty Little Liars. Har börjat kolla på en serie som heter Revenge och seriöst marathon kollar. Så bra! Gjorde det första  Lyx vs budget inlägget igår. Är så tacksam av all fin feedback. De blir absolut fler sånna inlägg för jag älskar att göra dom!  Hoppas ni har en bra forsatt kväll // Divine 

 
 



Kommentarer
ella

älskar att dansa

Svar: haha, det är det bästa som finns// Fidan
twiiniiz.blogg.se

2015-02-25 | 20:20:07
Bloggadress: http://www.mybestinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback