Don't forget to be awesome

Don't worry luv

2015-02-19 // 20:42:00 // Allmänt
Chaaoo på er!
Vad har hänt alla dessa dagar vi inte har bloggat. Jo massor av prov. Dag efter dag. Just nu har vi tema vecka. Jag och Fidan valde So film. Så vi kollar på en massa filmer och dokumentärer och har typ 6 olika läraren. Vi börjar 09:00 varje dag så de är sjukt chill. Imorgon åker vi på bio och ska kolla på nån film. Den heter typ Filip och Fredrik
Sen efter det är det ju sportlooov. De ska bli så skönt och bara slappna av hela veckan. Förutom att jag kommer behöva ta hem matteboken och plugga nästan hela veckan... Vi jobbar med samband och jag fattar ingenting 
Gotta keep them grades up. Jag fick B på mitt förra och får jag B på detta så är det en stor chans för det i slutbetyg. Asså guuud snällaa. Efter skolan idag var jag på eken. ( ett ungdomsfritidsgård ) jag var tvungen att vänta på min kusin hade inga nycklar hem men han ville bara stanna kvar och spela fotboll. Så jag såg min bror och han hade nycklar men han gick på bussen och den åkte iväg innan jag hann springa fram. Så jag var tvungen att springa efter bussen till nästa station. Fick en otrolig kramp och kunde knappt gå efter. Var även nära att ramla och faceplanta. hahahahah asså aldrig mer säger jag bara! snart kommer det ut en TMI med snart menar jag verkligen att jag skriver den exakt efter detta inlägg. Hoppas ni har det bra sålänge =)
Taake caree //  Divine ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback