Don't forget to be awesome

Blå & Svart eller Vit & Guld

2015-02-27 // 13:07:23 // Allmänt
Haha den nya klänning har slått ett jätte högt rekord på internet! Allt började på Twitter och massor av kändisar har tweetat om den. Asså helt sjukt. Jag såg att den var svart och blå från början. Men sen bytte den färg till guld och vit. Asså jag trodde inte mina ögon. Hela min familj sa klänning var blå och att jag såg fel hahah. Har huvudvärk på riktigt. Hahahhah 
vilken färg är den tror ni? Jag ser guld och vit just nu // Divine

Kommentarer
Pauline

alltså jag blir tokig på denna, jag ser guld och vit på mobilen och svart och blå på datorn

Svar: Hahahha jag med!!
twiiniiz.blogg.se

2015-02-27 | 16:36:17
Bloggadress: http://lillafrokenhurtig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback