Don't forget to be awesome

Tack tack tack!

2015-02-23 // 11:01:00 // Allmänt
Heeej!
Vaknade för typ 1 timme sen och åt frukost. Ska snart ta på mig klädera och åka till Vällinby. Jag och min kusin har inte setts på typ en månad  så vi tänkte att jag sover över hos henne och vi åker och kollar bio tillsammans
Filmen vi ska kolla på heter cirkeln som är på premiär.  Vi ska se den klockan 13.55 typ om jag minns rätt.
Vi ville även tacka er så sjukt mycket för statisktiken igår!
Vi hade 174 sidvisningar
63 unika besökare
och 11 kommentarer. 
Med tanke på att det här en rätt så ny blogg och att vi började inte vara seriösa förrän förigår så är vi otroligt tacksamma. Det här motiverar en att blogga så otroligt mycket! Tack Tack Tack!
Ha det jätte bra, puuusss //Fidan
 
 
 

Kommentarer
Emma

Va fin blogg! Forsätt som ni gör :)

Svar: Tack så mycket! Det ska vi göra :)
twiiniiz.blogg.se

2015-02-24 | 17:32:46
linda

så bra ni e mina före bilder love you

Svar: Åhh sötis, va glad vi blir. Tack så mycket!
twiiniiz.blogg.se

2015-02-25 | 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback