Don't forget to be awesome

Trååkigt

2014-12-10 // 20:44:49 //
Hej! Fidan här.
Jag stannade kvar hemma från skolan eftersom jag mådde inte hade feber och mitt huvud dunkade non stop så jag tänkte stanna hemma så att jag inte blev värre. Hellre missa en dag än en vecka haha. Men hade tråkigt så försökte kolla på film men eftersom min wifi levde sitt eget liv så stannde den varje minut så orkade inte med den. Min mamma tvingade mig att gå till centrum för att köpa saker till henne så gjorde det och när jag kom hem var jag mycket värre eftersom det regnade som jag vet inte vad. Så kom hem la mig och var lite i mobilen och kollade igenom snapchat, kik, instagram och allt det vanliga. Så nu är jag här och kollar på tv och skriver det här. Är jätte trött och har jätte ont i huvudet.
Men vi ses.
//Fidan♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback