Don't forget to be awesome

Jullov

2014-12-20 // 12:28:50 //
Heej, det är jullov nu! Äntligen, de sista dagarna var det svåraste eftersom man va jävligt skoltrött och så vill man ha lov så man typ kryper fram. Men nu är det slut med skolan och vi ska börja den 8:de januari tror jag. Och nu har vi fått reda på att vi kommer få datorer! Jag blev såå glad eftersom dem enda i skolan som har datorer är 9:orna Men nu får 8:orna också så vi är försöks kaniner, om vi sköter oss bra då får hela skolan det. Jag har inte så mycket planerat under jullovet förutom att fira jul och nyår med min moster och kusinerna så vi ska sova över hos i några dagar. Ska hem till de idag också för att min mosters son aka min kusin fyller år. Och i Januari ska jag till karlstad. Egentligen skulle jag dit i fredags men det blev inte av så vi ska dit januari. Men annars ska jag slöa i sängen och kolla på filmer, sociala medier mm. Men nu ska jag gå och baka tårta. 
Hejdå//Fidan♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback