Don't forget to be awesome

Hemma

2014-12-07 // 21:51:00 // Allmänt
Kom hem runt halv 8 tiden satt mig direkt vid datorn och gjorde mitt hemma prov.Är klar och känns som jag har lämnat ifrån mig en tung sten. Känner mig as lättnad. Men kommer ändå var tvungen att plugga mer då det är E-dels prov imorgon lol..fml. Innan var jag i kyrkan då det var nån ceremoni, lite extra sång osv. Sedan käk och dricka efter gudstjänsten. Det var typ två åtta åringar som försökte langa haffen hahahah. Så jävla söta. lägger snart upp en 25 fakta om mig. Fidan lägger också upp en sån snart. Fick en ny jätte fin tröja av mamma i vit spets. älskar spets hahah. Min skolavslutningsklänning i sommras var ockå i vit spets. Känner att jag passar i det och ska försöka hitta fler. lite random men aja hörs senare // Divine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback