Don't forget to be awesome

Helloo

2014-12-10 // 20:08:22 // Allmänt
Kom nyss hem, vart först i skolan. Det var nobel middag osv. De här senaste veckorna är ändå ganska chill. Vi hade först en timmes hålltimme. Sen städade vi idag i hemkunskapen eftersom lunchen började en timme tidigare än vanligt. Så det blir lussebullsbak nästa vecka. Vi åt även våra cheesecakes så det inte bara vart städ. När läraren gick ut ur hemkunskapssalen satt vi på en låt och alla killar började twerka hahah. Efter lunchen vart det typ 2 timmars rast. Sen hade vi so,matte & engelska. Ayse ville ha jacka i matten men läraren sa gå och lämna jackan i skåpet. Sen hon går och han låser dörren. Vi skrev under lektionen sen jag lurade läraren att jag skulle på toa.Han lät mig inte först.  Men fick damp så han lät mig och jag gick till ljushallen.( fett krim ) Men efter skolan var vi lite i eken med typ alla andra i klassen. Sen kom mamma och syskonen med bilen och vi åkte först iväg till bilverkstan och fixade med bilen. En kille där vart fett skum och snackade om hur mycket han ville ha barnbarn. Sen att dom skulle se ut som oss och vara lika vackra. Trodde vi skulle bli kidnappade när mamma lämnade oss ensamma med han lol. Men efter det stack vi till Centrum. Vi köpte en ny jacka till Adolphe. Och några kläder till Gemima, jag hittade inget jag ville ha. Men längtar till mellandagsrean! Då sticker jag och girlsen och shoppar. Men efter det åt vi på Mc Donalds och åkte hem. Nu sitter jag här och skriver blogginlägget. Ska snart plugga liteee. Imorgon är det sovmorgon och frukost med min franskagrupp... weeeird //Divine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback