Don't forget to be awesome

25 random facts about me.

2014-12-08 // 12:51:23 //
1. Hade en hund som hette Bossman.
2. Är 1.65cm
3. Är längre än Divine men hon tror inte på mig.
4. Älskar mat.
5. Älskar pepparkakor. Det är livet.
6. Det här är mitt första blogg.
7. Är en mammas flicka.
8. Tycker att det är kul att blogga så länge jag har gjort det.
9. Vi har en godiskiosk bredvid vår skola och jag är besatt av den går och köper godis varje dag.
10. Älskar mat.
11. Litar inte på folk så mycket.
12. Har den dåligaste konditionen. Men gillar ändå att springa.
13. Har en bror som är 30.
14. Hatar folk som går efter kroppen. Liksom tänk om den här människa har bra personlighet.
15. Är faktist en riktig glad tjej men på sistone har jag fått de perioder där jag bara är irriterad.
16. Jag gömmer mina känslor lätt.
17. Jag gillar inte när folk tycker synd om mig.
18. Jag är 00:a och fyller år den 12 april.
19. Jag bor i Stockholm.
20. Förutom mina vänner gillar jag intr skolan den är jätte tråkig.
21. Jag går på Spanska som språkval men läraren är jätte dålig så förstår ingenting.
22. Jag gillar rätt så många musik-genre t.ex. Hip Hop, Pop, R'nB och Soul.
23. Var jag än är måste jag lyssna på musik.
24. Jag går åttan.
25. Jag har aldrig färgat mit hår.

//Fidan♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback