Don't forget to be awesome

25 facts about mee ❤️

2014-12-07 // 23:21:29 // Allmänt
1. Jag är en ganska  jordnära person.

2. Har väldigt lätt att få nya vänner men litar väldigt sällan på folk 

3. Har tre bästa killvänner som jag verkligen kan lita på 

4. Mina favorit låtar ändras varje dag men en jag verkligen har dunkat i öronen är nog : Touching Loving ~ Nicki Minaj & Trey Songz

5. Jag är en Cheerleader 

6. Jag tror på hopp och ibland ödet

7. Älskar romantiska filmer som Dear John, The fault in our stars & A walk to remember 

8. The Vampire Diaries är ett utav de bästa serierna ever. Om du inte har sett det bara snälla kolla för du kommer inte ångra dig.

9. Jag älskar pepparkakor, det är seriöst det bästa som finns!

10. Är väldigt spontan och kan komma på dom galnaste idéerna 

11. Jag är en glad och sprallig tjej

12. Är en väldigt nyfiken person,direkt  när jag hör nåt viskas så ska jag vara på plats haha. Kan vara lite små jobbigt

13. Jag hatar verkligen grisiga människor, sånna som tror de är bättre & finare än alla andra, ska alltid ha rätt och som den själv vill

14. Är 163 cm lång/kort vet inte riktigt men ser mig själv som ganska liten person. 

15. Är Belieber det menas med att jag stöttar JB och allt han gör! 

16. Jag är 00 och är född den 10 november 

17. Har en liten crush på Mr. X kanske avslöjar honom nån gång vem vet 

18. Kan gömma och fejka mina känslor väldigt enkelt, bara sådär liksom 

19. Jag älskar att läsa bloggar b.l.a 
Kenzas,Nellie B, Nickys, Kissies mm

20. Folk brukar alltid tro jag är sur/ irriterad när jag inte ler och bara är seriös. Hör ofta : varför bitch blickar du mig, är du sur, vad har jag gjort osv haha 

21. Högstadiet är nog ett av de mest förvirrade,dramatiska,roliga,konstiga  allt i ett som jag har vart med om. Allt händer i högstadiet. kärlek,Skolk,Grupptryck & rent av kaos.

22. Har bloggat på nattstad,blogg se,bloggportalen & devote innan 

23. Jag tycker ögonbryn gör hela ansiktet. Det är typ ansiktets höjdpunkt för mig och det jag lägger märke till först haha. 

24. Är så sjukt lättskrämd, något jag alltid kommer ha en rädsla för är clowner * ryser på riktigt * 

25. Hatar när folk är gulliga & snälla  på sms sen i verkligen har du bara lust att kasta en stol i ansiktet på en..For real

Syskon kärlek lite sådär lol  // Divine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback