Don't forget to be awesome

Spring Time Outfit!

2015-03-03 // 23:41:36 // Allmänt
Heej!
Här kommer en Spring Time Outfit!
Min favorit årstid är obviosly sommar. Men på våren kan man också göra mycket man kan börja ha picknick! Tycker att det är hur kul som helst om man är med sina vänner med skön humor, Gröna Lund öppnas den 25 april 1 dag efter min mammas födelsedag haha! Så man kan börja gå till Gröna Lund o fira min mammas födelsedag :)
Eftersom blusen, kappan och byxorna va av bisic färger så tänkte jag ha lite colorful skor och väska så att det inte blir en tråkig o
Och mycket, mycket mer.
 
Spring Time!
 
Blusen här // Kappan här // Jeansen här // Örhängen här // Klockan här // Skorna här // Väskan här
 
 
OPS! Jag säger inte att ni ska köpa exakt de här kläderna, jag försöker bara ge er inspiration och inget annat ♥
Tack så mycket!
Bye //Fidan

Kommentarer
saga

riktigt snyggt! :D

Svar: Tack! :)
twiiniiz.blogg.se

2015-03-04 | 11:31:46
Bloggadress: http://sagapaulsson.blogg.se
Jennifer

Vans är ju så snyggt ;)
sv: Tack snälla!

Svar: Hahah Tack snälla! :)
twiiniiz.blogg.se

2015-03-04 | 16:12:03
Bloggadress: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback