Don't forget to be awesome

TOO MUCH INFROMATION

2015-02-19 // 22:01:28 // Allmänt
1. Vad har du på dig?
Jag har på mig en t-shirt och ett par mjukisar. 
2. Någonsin varit kär?
Det beror på vad du menar. Kär på riktigt har jag nog aldrig varit. Men haft crushes då och då hahah
3. Någonsin haft en jobbig breakup?
Hahah nej 
4. Hur lång är du?
Jag är 163-164 centimer
5. Hur mycket väger du
Min vikt är inget jag direkt stolt uttrycker mig om men runt 43 kg
6. Några tatueringar?
Nej. men skulle vilja ha nåt litet även fast mina föräldrar aldrig skulle låta mig haha
7. Några percingar
Har ett hål i båda öronen. haha räknas det?
8. OTP
Rebekah Mikaelson & Stefan Salvatore asså snälla låt det hända
9. Favorit program
The Originals,Revenge,The Vampire Diaries
10. Favorit Band
One Republic
11. Någoting du saknar?
Min mobil <333 den ligger i mitt rum men orkar inte hämta den
12. Favorit låt?
Don't mind - Usher ft Juciy J
No Type & No Flex Zone - Rae Sremmurda
Jealous - Nick Jonas hihi
13. Hur gammal är du?
Jag är 14 år och 15 i november 
14. Stjärntecken
Skorpion
15. Något du letar efter hos en partner?
Lojalitet
16. Favorit motto ?
Hakuna Matata
17. Favorit skådespelare?
Claire Holt
18: Favoritfärg?
grå,vit,lila och blå, glöm inte roossaa
19: Hög eller låg musik?
Beror på situationen både och säger jag nog
20: Vart går du om du är ledsen?
Mitt rum tror ja. Blir sällan ledsen såå
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha?
15-20minuter
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? 
40 minuter om jag är pigg 
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? 
Räknas min lillebor?
24: Turn on? 
Käkben och adams äpple åååååh
25: Turn off? 
Äcklig personlighet och ohygienisk 
26: Anledningen till att du började blogga?
Min syster brukade blogga och jag tycker det är sjukt kuul
27: Rädslor? 
Är klaustrofobi, så trånga utrymmen. men oxå små insekter och meer kan göra ett inlägg någon dag om just mina största rädslor
28: Senaste saken som fick dig att gråta? 
Jag fick vind i ögonen hah
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? 
Till min Justin Bieber tavla för nån timme sen
30: Meningen bakom ditt blogg-namn? 
Jag och min kompis är så sjukt lika på så många olika sätt såå twinniz passade perfekt men de vart upptaget så de blev då ii istället ( twiiniiz )
31: Senaste boken du läste? 
Flyga högt
32: Boken som du förtillfället läser? 
Experten på att rodna
33: Senaste programmet du såg? 
Revenge
34: Senaste personen du pratade med? 
Min lillasyster
35: Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med? 
Bästa väään
36: Favoritmat? 
PIZZA & TACOS & KEBAB
37: Plats du vill besöka? 
Grekland faktiskt
39: Är du kär?
Jaa i min mobil, det börjar bli seriöst
40: Senaste gången du blev förolämpad? 
Idag av Fidan, hon kallade mig bitch </33
41: Favoritsmak på godis?
Melooon
42: Vilka instrument spelar du?
Tog fiol lektioner när jag var mindre såå
43: Favoritsmycke?
Ett korshalsband i silver
44: Senaste sporten du spelade? 
Sprang till köket, gills det?  =)
45: Senaste låten du lyssnade på? 
My humps, skit gammal ja vet
46: Favorit raggningsreplik? 
Är du Mc donalds because im lovin it
47: Har du använt den någon gång?
På skoj hahah
48: Senaste gången du var med någon? 
För nån timme sen med kåmpizaaar
49: Vem borde svara på de här frågorna nu?
Alla mina gäärizar och shunos som vill <33 skojar bara alla som vill :)






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback