Don't forget to be awesome

Vad ni önskar

2015-02-22 // 16:24:04 // Allmänt
Jag och Fidan sitter och pluggar matte. Ganska trist. Men vår matte lärare är så ond att han har gett oss en vecka att plugga 12 sidor i matte boken. Sen har han satt ett prov. Men nog om det. Jag och Fidan har en liten uttorkning på blogginlägg osv. Vi har några tips i baktanken. Men om ni skulle vilja att vi skriver ett önskeinlägg kan ni kommentera det. Och så kan det här även bli en frågestund. Så bomba med alla frågor och inspiration du kan tänka på :) ses

Kommentarer
Saga

Hur länge har ni varit vänner?
Väger inte du väldigt lite för att vara 14? :)
Hur länge har ni hållit på med bloggandet
Tips på inlägg: Era största rädslor, Ett inlägg där ni skriver om er själva så vi lär känna er,

2015-02-22 | 16:32:01
Sandra Karlsson

Vilka länder kommer ni ifrån?
Jag har fått min mens och jag skäms så otroligt mycket, vet ni tjejer vad jag ska göra?
Kan ni inte göra en challenge tillsammans det vore jätte kul

2015-02-22 | 16:42:33
Evelina

Haha åå själv har man avslutat matten och slipper den! :) fortsätt kämpa ;)

2015-02-22 | 17:26:17
Bloggadress: http://eveandmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback