Don't forget to be awesome

Svar på frågor

2015-02-23 // 14:45:00 // Allmänt
Hur länge har ni vart vänner?
Sen sjuan genom skolan :)
Väger inte du väldigt lite för att vara 14 år :)?
Jag har nästan alltid lite jämfört med andra flickor i min ålder så detta är inget som kommer oväntat. Men ja kan hålla med om att jag väger lite lite för att vara runt 163cm och 14 år. 
Hur länge har ni hållit på med bloggandet?
Vi hat båda haft bloggar innan. Jag själv har haft blogg sen jag var 11 ungefär. Men det var aldrig nåt jag tog seriöst. Bytte portal heeeela tiden. Blogga när jag hade lust. Men den här bloggen har vi haft sen den 7 december 2014
Vilka länder kommer ni ifrån 
Divine kommer från Kongo och
Fidan kommer frönAzerbadjan
Jag har fått min mens och jag skäms så otroligt mycket. Vet ni tjejer vad jag ska göra?
Snacka med en vuxen. Mens är ett ah de mest naturligaste sakerna som finns och inget att skämmas över. 
Prata med mamman,systern osv så kan du få hjälp så du vet hur det funkar. Så blir det inga pinsamheter. Grattis du är officiellt en kvinna nu hahaha ;).
Tack för tipsen också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback