Don't forget to be awesome

Planerna♥

2015-02-21 // 23:51:00 // Planer TAGGAR: planer;
Hej allihopa!
Har haft en riktig skön dag förutom att jag skulle till tvättstugan eftersom min mamma inte mådde bra men just nu så skypar jag med Divine. 
Hela sportlovet ska jag vakna kl 7 och gå till simskolan för att jag och min kompis Ayse inte klarade av simprovet i 7an haha.
Men nu måste vi ta tag i skolan och betygen.
Men nackdelen med simskolan just nu är att jag och Ayse inte är i samma grupp så på måndag ska vi prata med läraren där så att vi hamnar i samma grupp, att inte känna nån någonstans man är i kan var rätt så jobbigt.
Men imorgon ska jag till Kista och köpa badshorts och sen ska jag packa mina saker och gå över till min moster och sova över där och kanske ska jag, moster och hennes 2 barn till Vällingby och gå till bio. Det ska bli riktigt kul men hoppas det går som planerat.
Men nu jag och Divine har blivit mer aktiva i bloggen så vi försöker börja skriva dagligen och sen ska vi försöka göra en egen design så vi ska kolla runt lite i internet hur man gör det. 
Men hej så länge 
Vi ses snart /Fidan♥
Hahaha Divine är förvirrad i bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback