Don't forget to be awesome

A tag about me

2015-02-26 // 21:39:00 // Allmänt
Ditt mellannamn? 
Svar: Jag heter Stella i mellannamn
Favoritämne i skolan?
Svar: So, Idrott, & engelska
Favorit dryck? 
Svar: Sprite alla dar i veckan
Favorit låt just nu?
Svar: Har rätt många just nu men kan säga 5 av de.
Chris Brown ft. Ariana Grande -  Don't Be gone Too Long
Nick Jonas - Jealous
Ariana Grande - One Last Time
Selena Gomez ft. Zedd - I Want You To Know
Nick Jonas - Chains
Favorit mat?
Svar: tacos
Det senaste du köpte?
Svar: 2 marabou choklader
Favorit bok för alltid?
Svar: Syskon Kärlek av Katarina Von Bredow
Favorit färg?
Svar: ljusljus rosa,grått,vitt & svart. 
Har du något djur?
Svar: neeej men vill ha en hund
Favorit parfym?
Svar: Versace yellow diamond. 
Favorit lov/semester tid?
Svar: Sommarlov 
Är du gift?
Svar: Neej
Vilka länder har du varit i?
Svar: Har varit Frankrike, Schewiz, Findland, Danmark & Belgien
Pratar du något annat språk?
Svar: Jag pratar Svenska, Franska,Engelska & kan förstå spanska 
Hur många syskon har du?
Svar: 3småsyskon och 1 stora syster
Favorit affär?
Svar: Ica Maxi
Favorit restaurang? 
Svar: Hello, en kina resturang
När grät du senast?
Svar: Jag gråter vääldigt sällan. Blir liksom sur istället för ledsen hahah
Favorit blogg?
Svar: Kenzas.se, Kissies.se, Feliciamelander.se
Favorit film?
Svar: Divergent
Favorit tv program?
Svar: The Originals!
PC eller Mac?
Svar: Mac
Vad har du för mobil?
Svar: Jag har en Iphone 5S
Hur lång är du?
Svar: Är 163.5 cm lång
Kan du laga mat?
Svar: Bara på hemkunskapen
 
Detta var min tag! Jag hoppas ni gillar detta inlägg ha det bra // Divine
 

Kommentarer
Wiktoria

Hej

2015-02-26 | 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback